Rekrutacja na stanowisko REFERENT DS. OBSŁUGI KLIENTA
Poszukujemy ludzi którzy, posiadają:
- zdolność przyswajania wiedzy technicznej,
- wiedzę techniczną z zakresu elektroniki i /lub oferowanych produktów - mile widziana,
- znajomość branży zabezpieczeń, systemów IP, nowoczesnych technologii komunikacji,
- praktyczną znajomość systemów kontroli dostępów - mile widziane,
- co najmniej komunikatywną znajomość języka angielskiego (w mowie i piśmie),
- umiejętność obsługi programów biurowych i urządzeń biurowych - mile widziana obsługa programów ERP,
- znajomość podstaw handlu i marketingu,
- umiejętność negocjacji i rozwiązywania konfliktów,
- umiejętność prowadzenia prezentacji,
- umiejętność pracy w zespole,
- umiejętność pracy koncepcyjnej,
- ciekawość i zdolność uczenia się,
- zdolności organizacyjne.
Na czym będzie polegać Twoja praca?
- Obsługa klientów firmy.
- Obsługa sprzedaży.
- Wystawianie dokumentów sprzedażowych.
- Zbieranie informacji o oczekiwaniach, potrzebach klientów i otoczeniu firmy.
- Wdrażanie nowych produktów na rynek i rozwój ich sprzedaży.
- Pozyskiwanie nowych klientów.
- Wstępna windykacja należności.
o oferujemy?
- Interesującą pracę pełną wyzwań.
- Dynamiczne środowisko stymulujące do ciągłego rozwoju.
- Przyjazną atmosferę pracy tworzoną przez ludzi, dla których najważniejsze są relacje.
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.
CV zawierające klauzulę:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie i przechowywanie moich danych osobowych na potrzeby tego i wszystkich innych procesów rekrutacyjnych przeprowadzonych przez firmę
Laskomex, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 10 maja 2018r. ( Dz. U. 2018 r. poz. 1000)."
prosimy przesłać na adres mailowy: rekrutacja@laskomex.com.pl.